loading...
ایران تفریح
آخرین ارسال های انجمن
معین طاهری بازدید : 822 جمعه 29 دی 1391 نظرات (1)



برنامه "همراه بانك ملي ايران"نسخه آندرويد با امكانات و قابليت ها فراوان هم اكنون قابل دانلود از سايت يك موبايل مي باشد.نرم افزار بانكي ملي برروي گوشي هاي داراي سيستم عامل اندرويد قابل نصب و اجرا مي باشد.  


برای دانلود و اطلاعات بیشتر به دادامه مطلب مراجعه فرمایید .

admin بازدید : 947 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

http://up.iranta.net/Pictures/iranta4-post/book/Sms_Baroon_Java_Icon.WWW.IRANTA.NET.png

امروز برای شما کاربران کتاب کتاب الکترونیکی “اس ام اس بارون” کاری از گروه نت بوک را آماده کرده ایم در پایین به چند مورد از امکانات اشاره شده است .

مجموعه ای از صدها پیامک در موضوعات :
– عاشقانه
– غمگین
– مذهبی
– جملات و شعرهای زیبا
– اس ام اس های منتخب
– جوک و ...

 

جهت مشاهده امکانات و دانلود نرم افزار به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 1065 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (1)

http://up.iranta.net/Pictures/iranta4-post/soft/Uc_Browser_8.3_Java_Icon.WWW.IRANTA.NET.png

نسخه جدید از UC Browser ، مرورگری قدرتمند و فوق العاده که امکان وبگردی پر سرعت را با بسیاری قابلیت ها در اختیار شما قرار میدهد .

UC Browser امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

- پشتیبانی از زبان فارسی

- دارای قسمت مدیریت دانلود

- امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو

-  دارای کلید های میانبر

- دارا بودن دو حالت کار با موس و کیبورد

- امکان یه اشتراک گذاری صفحات با SMS

- سرعت بالای بارگذاری صفحات

- و قابلیت های زیاد دیگر مانند ذخیره صفحات و …

جهت دانلود بازی به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

admin بازدید : 682 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

http://up.iranta.net/Pictures/iranta4-post/game/Pool_Star_Atlantic_City_www.iranta.net.png

مدتی است که بازی جاوا در سایت قرار نداده ایم ، اینک یک بازی پرطرفدار جاوا یعنی بیلیارد را قرار داده ایم . این بازی تحت عنوان Pool Star: Atlantic City که یک بازی بیلیارد فوق العاده با کیفیت خوب می باشد . برای قهرمانی راه طولانی در پیش دارید و برای رسیدن به قهرمانی باید تلاش زیادی کرده و با رقیبان حرفه ای روبه رو شوید . این بازی برای گوشی های دارای رزولوشن ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۵۲×۴۱۶ پیکسل می باشد که در ادامه می توانید این بازی جاوا را دریافت نمایید .

 

جهت دانلود بازی به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 702 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (1)

http://up.iranta.net/Pictures/iranta4-post/game/Striker_Soccer_Euro_2012_www.iranta.net.png

Striker Soccer Euro 2012 بازی شبیه ساز شده از جام یورو 2012 برای گوشی های آندروید می باشد که در آن با انتخاب یکی از 16 تیم برتر اروپایی به رقابت با تیم های دیگر می پردازید. بازی مهاجم فوتبال یورو 2012 دارای ویژگیهای بسیار از جمله: انتخاب بازی بصورت دوستانه و یا رقابتی, قالب گرافیکی بازی, 3 سطح دشوار در بازی,انتخاب تاکتیک های مختلف در بازی,استفاده از شتاب سنج برای افزایش ارتفاع توپ و ...  می باشد

جهت دانلود بازی به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

admin بازدید : 792 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مرجع اکثر کد های ایرانسل مخصوص سیم کارت های اعتباری ایرانسل , از انحایی که سیستم ایرانسل دارای کد های زیادی میباشد و از همین رو به خاطر داشتن تمامی کد های مخصوص ایرانسل کار بسیار سختی نیز هست کتاب مرجع کد های ایرانسل را که به صورت جاوا و در ابعاد 320×240 میباشد را برای شما اماده کرده ام که امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.
در این کتاب اکثر کد های مهم ایرانسل نظیر کد های مدیریت آهنگ های پیشواز , طرح های تشویقی , دریافت رمز حساب اینترنتی و … برای شما دوستان جمع آوری شده است , لازم به ذکر است این کتاب جالب به وسیله برنامه mjBookMaker که در پست قبلی معرفی کردم توسط خود بنده طراحی شده است , امیدوارم مشکلات کوچک برنامه را به بزرگی خودتون ببخشید.

 

به ادامه مطلب برويد ...

admin بازدید : 980 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)

http://up.iranta.net/Pictures/YMail.jpg

Y! Mail نام برنامه کاربردی ، کوچک و رایگانیست که با نصب آن روی موبایل خود قادر خواهید بود تا به اکانت یاهو خود دسترسی داشته باشید، ایمیل دریافت و یا ارسال کنید و از سایر امکانات بر خوردار باشید.

آخرین ورژن این برنامه Y! Mail v2.1 میباشد که توسط ایران تفریح برای دانلود آماده شده است.

Y! Mail v2.1 به فرمت جاوا ارائه شده است، بنابرین بر روی اکثریت گوشی های موبایل نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و سایر موبایلهای که از جاوا پشتیبانی کنند قابل نصب و اجراء است.

برای دانلود Y! Mail به ادامه مطلب مراجعه کنید.
admin بازدید : 1833 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (1)

نقشه تهران برای آندروید سال ۹۱

95405713136674075953 دانلود نقشه تهران سال 91 برای آندروید

جدیدترین نسخه مکان نمای فارسی و نقشه تهران ویژه گوشی های آندروید در سال ۹۱

جهت دانلود به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 671 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

http://up.iranta.net/Pictures/Gold_S.M.S_www.iranta.net.jpg

 این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

admin بازدید : 1098 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
http://iran-tafrih.rozup.in/Pictures/www.iran-tafrih.rozblog.com_ghaemiyeh-digital-library.jpg


کتابخانه دیجیتالی تلفن همراه قائمیه با بیش از 3000 جلد کتاب تلفن همراه (java) و (Android) در 72 موضوع مختلف جامع ترین مجموعه کتاب برای موبایل است که شما می توانید کتاب های آن را به صورت جداگانه از سایت قائمیه دانلود کنید و اما پی سی دانلود در اینجا امکان دریافت تمامی کتاب های این مجموعه ارزشمند را به صورت یکجا و کاملاً رایگان و اختصاصی برای شما فراهم نموده است.

برای دانلود این مجموعه کتاب هم به صورت "جاوا" و هم به صورت "آندورید" به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 535 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)
http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Mobile_Ebook-www.iran-tafrih.rozblog.com.jpg

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "Temple Of The Winds" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

admin بازدید : 576 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)
http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Mobile-Map-www.iran-tafrih.rozblog.com.jpg

برای این ساعت در سایت بزرگ ایران تفریح نقشه ماهواره ای شهر "یاسوج" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

admin بازدید : 562 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)
http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Ringtone-2012-Dlha.jpg

مجموعه ای شامل ۲۰ زنگ موبایل برای این لحظه آماده شده است.این آهنگ ها با فرمت ام پی تری میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردا میباشند.همچنین با توجه به سلایق متنوع شما عزیزان سعی شده است تا در این مجموعه تنوع موضوعی و سبکی رعایت شود.امید است با دریافت این رینگتون ها از سایت ایران تفریح لذت کافی را برده باشید.

admin بازدید : 417 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)
http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Mobile-Map.jpg

برای این ساعت در سایت بزرگ ایران تفریح نقشه ماهواره ای شهر "کیش" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

admin بازدید : 555 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)
http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Bazaar.jpg

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 3.2.1 را  با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند .

admin بازدید : 553 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار همراه بانک Tejarat شما در هر زمان و مکان می توانید از مانده حساب خود مطلع شوید و قبض هایتان را پرداخت کنید و انتقال وجه انجام دهید و کارهای دیگری که مراجعه شما به بانک را کمتر میکند. امیدواریم که مورد قبول شما واقع گردد.

نرم افزار همراه بانک تجارت Tejarat - فرمت جاوا

admin بازدید : 525 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

مجموعه ای شامل ۳۰ زنگ موبایل برای این لحظه آماده شده است.این آهنگ ها با فرمت ام پی تری میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردا میباشند.همچنین با توجه به سلایق متنوع شما عزیزان سعی شده است تا در این مجموعه تنوع موضوعی و سبکی رعایت شود.امید است با دریافت این رینگتون ها از سایت ایران تفریح  لذت کافی را برده باشید.

http://rozup.ir/up/iran-tafrih/Pictures/Ringtone-2012-Dlha.jpg

درباره ما
یک محیطی سالم و خودمونی برای گفتگوی فارسی زبانان از هر دری سخن بگید هر موضوعی که دوست دارید بحث کنید سوال بپرسید تا جواب بدن در تالارهای گفتمان ایران تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره قالب جدید
    چه چیزی رو بهتر می پسندید
    صلوات براي سلامتي و تعجيل در ظهور آقا امام زمان(عج)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,004
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 45,051
  • بازدید کلی : 1,895,998