loading...
ایران تفریح
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 594 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (1)
سلام آقاجون! من چارسالمه. من شما رو خیلی دوست دارم. خیلی خوشحالم که امشب اومدی خونمون. فقط نمی دونم چرا بابا مصطفام هنوز نیومده.
مامانم میگه بابات رفته یه مسافرت و شاید به این زودی ها نیاد. اما نمی دونم چرا وقتی این حرفو به من می زنه روشو از من برمی گردونه و شونه هاش تکون می خوره و بعد که من می رم تا از جلو صورتشو ببینم، چشماش خیلی قرمز شده و صورتش هم خیسه!

http://up.iranta.net/Pictures/rahbar___shahidan.jpg

این روزا مامانم خیلی صورتشو می شوره.نمی دونم چرا نگاش یا به منه یا به قاب های رو تاقچه و یا به در خونمون که بابا زنگ بزنه.امشب که شما اومدی خونمون من می خوام یه رازو به شما بگم. من و بابام چند روز قبل یه قول مردونه به هم دادیم. اون شبی که بابام می خواست بره مسافرت یواشکی در گوشم گفت من و تو مثل دو تا مرد باید با هم صحبت کنیم و قول هایی به هم بدیم و هیچ کسی هم از اون با خبر نشه. من هم به اون قول مردونه دادم و حتی به مامانم هم نگفتم.بابا مصطفام با دو تا دستاش شونه هامو چسبید و صورتشو آورد دم گوشمو گفت: پسرم تو دیگه بزرگ شدی و مرد این خونه ای. باید به من قول بدی مثل یه مرد به مامانت کمک کنی. مامانتو اذیت نکنی. به حرفاش گوش بدی. بهش کمک کنی و نذاری یه وقتی از دست تو ناراحت بشه.


برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mehdi پایگاه موزیک لاون در تاریخ 1348/10/11 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

ممنون از مطالبتون در تالار استفاده شد و اگه مایل به تبادل بنر بودی خبرم کن .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یک محیطی سالم و خودمونی برای گفتگوی فارسی زبانان از هر دری سخن بگید هر موضوعی که دوست دارید بحث کنید سوال بپرسید تا جواب بدن در تالارهای گفتمان ایران تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره قالب جدید
    چه چیزی رو بهتر می پسندید
    صلوات براي سلامتي و تعجيل در ظهور آقا امام زمان(عج)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,447
  • بازدید ماه : 11,161
  • بازدید سال : 55,741
  • بازدید کلی : 1,906,688