loading...
ایران تفریح
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 755 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)


باز هم آقاجان شما با قامتی استوار و عظمی راسخ جلو دار در جبهه  رای دادن بودید ، جبهه ای که شش ماه است دشمن این مردم کمر همت برای کمرنگ کردنش بسته اند  اما غافل از آن که امام ما ابراهیم است و بت شکن .این پست را داشتم همان لحظه اول آغاز رای گیری وقتی که تصویر امام خامنه ای در حال رای دادن بودن می نوشتم اما وقتی امام فرمود که فضیلت رای دادن مانند نماز هرچه به ابتدای زمان آن نزدیک تر باشد بیشتر است اینترنت را رها کردم رفتم تا در نزدیک ترین محل اخذ رای تکلیف خودم را ادا کنم فقط نکته جالب اینکه وقتی رفتم و انگشت در استامپ کردم احساس کردم انگشت آبی من دشمن را کور کرده و تمام تلاش دشمن برای بی رنگ ماندن این انگشت را نقش بر آب کرده و جالب تر اینکه وقتی خواستم رای ام را بنویسم خودکار من هم آبی شد از رنگ آبی انگشتم و من دانستم که نه تنها انگشت من باید دشمن کور کن باشد بلکه قلم من هم باید چشم دشمن را کور کند و نماینده ای را بفرستد به خانه سبز ملت که از همه مومن تر ، ولایی تر و دشمن ستیز تر باشد و جالب تر اینکه وقتی شادمان از محل اخذ رای بر گشتم خواستم قلم نی تازه خریده را بتراشم و با حس شوق و شعفی که در وجودم بود بر صفحه کاغذ قلم فرسایی کنم ، متوجه شدم چاقوی تیز دست ساز زنجانی من حسابی از رنگ آبی انگشت من رنگ گرفته ، اینجا را  قابل توجه آن دسته از افراد که می دانم این پست را می خوانند و پشتشان می لرزد بگویم که وای به شما اگر بخواهید دبه در آورید و مسخره بازی سال ۸۸ را تکرار کنید این بار چاقوی ما هم آغشته به رنگ آبی انتخابات است که شما بد از آن میترسید و در وجود هیچ ایرانی با غیرتی هم تحمل این مسخره بازی ها نیست و اجازه توطئه جدید را هم به شما نخواهد داد . این پست را نوشتم ، کوتاه هم نوشتم اما همین پست کوتاه خوب سیلی خواهد زد به دشمنان چون  تقریبا تمام کلید های کیبرد من آبی شده و این رنگ آبی همان رنگ جوهر آبی انتخابات است که حتی سیستم رایانه ی مرا در برگرفته است . یا علی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یک محیطی سالم و خودمونی برای گفتگوی فارسی زبانان از هر دری سخن بگید هر موضوعی که دوست دارید بحث کنید سوال بپرسید تا جواب بدن در تالارهای گفتمان ایران تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره قالب جدید
    چه چیزی رو بهتر می پسندید
    صلوات براي سلامتي و تعجيل در ظهور آقا امام زمان(عج)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 746
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,449
  • بازدید ماه : 11,163
  • بازدید سال : 55,743
  • بازدید کلی : 1,906,690